Belos92 benim teyzem sezeryanla yaptı orada 2 ay önce hiç memnun kalmadı ameliyata aldılar kapıda bekliyoruz oturacak 1 tane sandalye yok hastane çalışanları yerler gibi cevap veriyor odasinin cami açılmıyordu çok bunaldı hemşireler desen çağırıyorsun tamam deyip yarım saate anca geliyor