Byzb1 Kızlar merhaba , 13. Haftadayım bugün farklı bir doktora gittim ikinci bir doktorum olsun diye . Fakat ilk defa vitamin başlanıldı bana ve ‘Regenesis max ‘ diye kullanan var mı ? Sonuna kadar kullan dedi .
melindam Byzb1 Ben Kullanıyordum Ama 18.Haftamda Doktorum Kesti Çünkü Ben Çok Kilo Aldım Ödem Oldu İştahım Çok Açıktı Doktorumda Beslenmen İyiyse İçme Dedi Vitaminlerimede Baktırmıştım Hepsi Referans Aralığındaydı İçmedim 22 Olduk Halada İçmiyorum
Esrakurukuz Byzb1 bende 12.haftamda kullanmaya başladım içinde bütün vitaminler kullanan herkes çok memnun
defnemila Byzb1 bende 12. Haftada başladım 1 kutu kullandım sonra devam etmedim sonra zaten decavite falan geçiş yaptık
13Merve13 Byzb1 bende kullaniyorum. Ve doğum yapana kadar bittikçe al dedi. Herhangi bir zararını görmedim. Memnunum
Mrs40 Svdsr banada yeni yazdı doktorum kullanımı nasıl canım ya eşim almış sormamış eczaneye aç tok önemlimi?
Edanurdg Byzb1 öncelikle çok iştah açan bir takviye bunu belirteyim bana 22.haftada kullan dedi doktorum ama et-tavuk bilhassa balık tüketemediğim için kullan dedi hatta bulantıların az olurda o hafta balık tüketirsen ara verebilirsin o haftalık demişti. Devlette takibimin yapıldığı hastaneye gittim oradaki doktoruma sorduğuma özel hastane doktorları yazıyor çook fazla gerekli değil balık yiyemediğinde kullanabilirsin demişti bi kutu kullandım sonra bir daha almadım
Byzb1 Edanurdg Edanurdg ben bu dönemde ara ara da olsa mide bulantısı yaşıyorum daha yeni yeni bitiyor çok sağlıklı beslenemedim ama o zaman beslenmeme dikkat ettiğim sürece çok da önemi yok yani sonuna kadar kullan devamlı al diyince ben de acaba dedim hem balık , kırmızı et tükette dedi çünkü .
melindam Byzb1 Ben İlk 3 Ay Sadece Folik asit Kullandım 12.Haftamda Regenesis Max Kullanmaya Başladım Somra Ödemlerim Ve Kilo Artışım arttı 1 Ayda 5 Kilo Aldım Doktorumda Kesti Ki Ben Gece Yatmadan İçiyodum Midem Çok Bulanıyor Diye 18.Haftamda Ödem Şikayetiyle Gittim Bacaklarımda Çok Fazla Ödem Vardı Direk Kesti Doktorum Ben Balık Yemiyorum Onun İçin Kullanmamı İstemişti Ama 20.haftada Bebeğimin Kilosu 400 Gramdı Hhaftasıba Göre Çok İyi Dedi Daha Sonra Gitmedim Doktora
Esrakurukuz Byzb1 1.ilaç değil vitamin takviyesi 2.ben kullanıyorum 1 aydın hiç kilo almadım öyle bir etkisini d okumadım hiç biryerde 3.vitamin olarak bütün değerlerinizi karşılıyor kullanmanızda fayda var
Edanurdg Byzb1 ben hala bulantı yaşıyorum ama haftada bi balık tüketmeye başladım ceviz de tüketiyorum kullanmasam olur mu dedim doktorum tamam dedi bana bir kutu alın balık ceviz et kesinlikle tüketemediğiniz zamanlarda kullanın bence çünkü vitamin takviyelerini haplardan değil gıdalardan alabilmek en sağlıklısı
Bbsraa Byzb1 akşam yemekten sonra iciyorum yatmaya yakın. Kilo fln da yapmıyor ben 26.haftadayım 1.5 kilo aldim. Bünye meselesi bence
superrmomy Byzb1 bu ilacı bende kullanıyorum 12. Haftadan beri fazla kilo aldım 31+3 deyim bırakmayı düşünüyorum sadece anneye yaradığını düşünüyorum
superrmomy Byzb1 valla 15 kilo aldim canim bide iki hafta geriden gelmeye başladı bebegimin gelişimi bu ilacida kullanıyordum çok şükür toparlandı ama anneye yaradığını düşünüyorum sadece
Bbsraa Byzb1 ben en basindan beri kullanıyorum csnim. Sadece folik asit olarak değil içerisinde vitamin omega balık yağı fln da var. Doğuma kadsr kullanıcam. Balık arada yediğim için doktorum kullan dedi
Byzb1 Bbsraa peki canım gebeliğin başında da folic asit kullandın mı? Çünkü onu bıraktım yeterli olduğunu söylediler ama bunda da varsa çok fazla olmaz mı ? Ya da minimal derecede mi oluyor . Umarım faydasını görürüz ☺️