Merhaba 30.haftamdayim karaciğer enzimlerim yüksek çıktı cuma günü karaciğer ultrasonuna girecegim faakat çok tedirginim hastaneler çok kalabalık ve panik Dr ultrason çekilene kadar ilaç verdi ama onu da net bı sonuç olmadan kullanmak istemedim aynı durumu yaşayan oldu mu aranızda ilaç kullandınız mı çok tedirginim