34.haftamdayım ama kızım hala dönmedi haftaya tam randevum var Dönmesi lazım dedim doktor gelinceye kadar ama hissediyorum Ben kafası yukarıda sert yani yani ne yapabilirimki dönmesi için 😔 dönsün istiyorum normal doğum istiyorum dönünce nasıl oluyor onu bile bilmiyorum ilk gebeliğim