Sedatadik Neden sezeryab lafını duyan itici gözüyle bakıyo yada aa doktor işine geleni yapıyo yada yapmış oluyo yani normal doguramıyosak napalım içimizdemi tutalım 9sene bebeğim olmasıno bekledim şimdi de ay sezeryan olma lafı duyuyorum
TAkilicci Sedatadik sen takılma canım, önemli olan bebeklerimizin ve bizim sağlığımız, doğum şeklimiz değil. Bence kimseyle muhabbete girme bu konuda, cehalet ile savaşamazsın, senin canın sıkılır, dediğim gibi takılma..🍃
Kdzeregli Sedatadik bu ara herkesten aynı tepkiyi görüyorum. Nee sezeryan mı istiyorsun saçmalama normal doğur diyorlar. Millete neyse sanki herşeye muhalefetler
CeydAksoy Sağlıkla gelsin de nasıl gelirse öyle gelsin diyorum ben. Sonuçta bebek seçiyor nasıl geleceğini. Sezeryan bebek dostu. İnsanlara acıklama yapmak zorunda değilsiniz. Bırakın konuşsunlar.
tazeanne_ Sedatadik o kadar haklısın ki bende artık sıkıldım acıklama yapmaktan ve onların olsun yinede belki normal olur DİE diretmesinden
Hulyaawc Sedatadik önce sağlığın neye el veriyorsa sonra canın ne istiyorsa onu yap sana ne milletten yada millete ne senden 🤷🏻♀️
Merve3333 Sedatadik kızma kimseye herkesin söyleyiş şekli farklı olabilir.senin iyiliğine diyorlardır belki.bende de durum tam tersin ben normal doğurmayı cok istiyorum çünkü her açıdan rahat ama cevremde herkes normal doguramazsın veya doğurma diye cok baskı yapıyorlar çokta üzülüyorum diyis şekillerine ama nasipte ne varsa o olacak.ilk çocuğumu normal dogurdum şimdi 9yil aradan sonra ikinciyi doyuracağım insaallah.bana yapılan baskıların hepsinde bacağımdaki varislerden dolayı.ama doktorum çok emin kendinden 🙂
Sedatadik Merve3333 ben zaten üzülüyorum normal olmayacak diye normal cok istiyorum ama catım dar mış dar olsun boşver diyolar bebek de kilolu zaten
Merve3333 Sedatadik kuzum bak ben ilk çocuğumu 21yasimda dogurdum ve çatım dardi ama doktorum on numara bir kadındı.sunu sancı verdi okadar acı çektimki Allah icin beni sezaryene al dedim seni almam tam normalliksin dedi ama bebegim küçücüktü 😁2.750kiloydu ondan rahattım😄şimdiki doktorumda normal dogurursun diyor ama sezaryandan cok korktuğum halde bu sefer ben diyorum bebeğim içinde bende içinde hangisi daha iyiyse o olsun🙏🏻
Merve3333 Sedatadik doktorun iyiyse doktoruna güven o ne yapacağını bilir.hic canını sıkma.simdi herkes sezaryeni seciyor bizim gibi normal isteyen sayısı cok az
Betulbekil Sedatadik maalesef ki insanlarımız böyle ben hamile kalana kadar hep normal doğum yapıcam diyordum hamile kaldım doğum korkusu başladı şu an biraz geçti korkularım ama o an ne gösterir bilemiyorum belki sancı çok fazla gelicek belki dayanamıycam belki nolur sezaryen alın diye yalvaracam ya da bi sıkıntı çıkıcak mecburi sezaryen olucaz bunu asla bilemeyiz öyle diyen insanlara hiç laf bile yetiştirmeye değmez resmen doğum şekline göre annelik belirliyorlar keyfe keder de sezaryen tercih edebiliriz bu kimseyi ilgilendirmez
Degisken Sezaryen yada normal doğum neyle doğurursanız doğurun anneliğinizi etkilemez. Mis gibi de anne olursunuz sez.ile ben sez ı duyunca dediğiniz gibi oluyorum .çünkü yaşadım biliyorum. Birdaha yaşamak istemiyorum. Mecburi sezaryen anne bebek dostudur ama aslında bir doğum şekli değil bir ameliyattır. Çatı doğum sırasında belli olur der bazı doktorlar.mesela benim dr bana suyun geldi acil sez dedi . Ne saçma bir bahaneymiş sonra öğrendim .
Nurr Ameliyat mı olacan diyolar birde 🤣🙈ya ne fark eder ki her ikisinde de agrı sızı acı yasıyorsun nasip kısmet saglıkla kavusalımda gerisi önemli degil ben sezeryandan çok korkuyordum çok agladım ama mecburi sezeryan oldum şimdi 1 hafta sonra 2.kez sezeryan olacagım rabbim saglık sıhhat versin herkes birsey illa diyor zaten 🙏🌸
Senaeksi Valla ben normal doğurdum bi madalya takmadıkları kaldı herkes helal olsun bu zamanda herkes sezaryen yapıyo falan çokkkk saçmaa ben bile rahatsız oldum sezaryende olabilirdim her ikisini de ben yaşıyorum insanlar neden bukadar ilgiliymiş gibi yorum yapmaya meraklı kii 😏🤦🏻♀️