Mececinar Merhaba arkadaşlar 27.haftama girdim ve doktor 50gr şeker yüklemesi yapmamı önerdii. Benim pek içime sinmiyor. Aranızda yaptıran var mı? Sizin bu konuda fikirleriniz nedir
Sevgigursoy Mececinar ben bugün yaptırdım 75 gram bence yaptırın eğer gebelik şekeriniz varsa bebeğinize zarar verir , içinizde kalmasın hiç bi zararı yok sonradan pişman olmayın
annelikkutsaldir 50 gram 2 adet baklavaya eşit bunu gebeliğiniz boyunca illaki alırsınız yani neden koca bir hayatı riske atacaksınız ki sonuç olarak bu gerekli olmasa doktor yaptır demez ki