Kızlar ellerim ayaklarım dizlerim çok uyuşuyor halsizlikten mi yoksa kullanmam gereken vitaminler varda ben mi kullanmıyorum merak ediyorum 32+1 iz geçen gece özellikle sanki arı sokmuşta şişmiş gibi oldu ellerim uyuştu karıncalandı çok kötü bir his sadece kan ilacı ve magnezyum ilacı kullanıyorum kan ilacıda çok kötü yaptı zaten bırakmak istiyorum ne kabız olduğum belli afedersiniz ne ishal çok saçma bi hale girdi vücudum sizde durumlar nasıl