Kızlar iyi akşamlar 2. Gebeliğim ilk bebeğimde 15. Haftadan itibaren tekmelerini günde bi kez bile olsa hissediyordum bunda ikinci gebeliğim olmasına rağmen hâla beni tatmin edici bi hareket hissedemiyorum karnım güzel büyüyor çok şükür en son kontrolümdede bi sıkıntı yoktu iki gün sonra tekrar gideceğim ama burda kötü hikayeler okudukça korkuyorum hareket hissetmeyincede korkum artıyor ikinci gebeliği olup hissetmeyen geç hisseden var mı ?