Merhaba anneler ve anne adayları🥰bebek arabası önerilerinize ihtiyacım var🙏🏻Alt sepeti kapalı model ilk tercihim tabii birde gözede,cebede hitap etsin😂bu zamana kadar beğendiklerim ’Casual quatro,Prego Laon(ikisininde üretimi durmuş bulmakta sıkıntı çekiyorum🤦🏻♀️) ve Elelebaby allroad modeli gözüme kestirdim🥰
Sizinde alıp memnun kaldığınız yada alacağınız modeli paylaşmanızı rica ediyorum😊yoksa bu araba işi içinden çıkamıycaam😅