Kan testi yaptırdık umarım temiz çıkar kardeşimin hesap o yüzden daha önce ki konular da var oda Hamile suan çok merak ettiğim için yazdım kafası karısanlar içindi bu bilgi.
Bugun özele gittik 3600 e muayene ve kan verdik 10 gün sonra cıkacakmış sonuclar detaylı ultrasona bakıldı 4lü tarama da sağlıklı cıktı ama kanda netleşir dedi doktor bakalım inş temiz çıkar