TAkilicci Evet 140 ve alti normal değer. Beni endokrine yönlendirdi doktorum. Endokrin doktoru da diyetisyene yönlendirdi. Dün gidecektim, iptal ettim malum korona virüsünden dolayı. Şimdi evde birşeyler yapmaya çalışıyorum kendimce. Dikkat ediyorum.
Bu hiç belli olmuyor biliyor musunuz?
Ben totalde yaklaşık 6 kilo aldım. 27+2 yim. Ve ailemde sadece babamda şeker çıktı, o da yeni çıktı ve çok da değil..
Demek ki benim yedeklerim bana yaramadı. Çikolata tüketimi yapıyordum, asgariye indirdim şimdi. Bu 2.gün yemedim daha🙂 Belli olmuyor yani o.
Ha bu arada ben bir hata etmişim. 12 saat birşey yememek gerekiyormuş. Ben gece yatmadan iki çiko yedim. Sabah gittim glukoz aldım. Belki de 180 olmazdı değerim. Siz dikkat edin olur mu?