Herkese merhaba 👋 bugün doktor kontrolüne gittim ve 3 parmak açıklık olduğunu öğrendim belimden sancılar giriyor . Doktor istersem kalabileceğimi söyledi ancak malum korona virüsünden dolayı yanında refakatçı kalamaz dedi hastane de uzak olduğu için kabul etmedim eve geldim… 🙈 şimdi sorum şu doğumu hızlandırmak için neler yapmalıyım? Ebe yürüyüş yapıp kendini yorma dedi. Sizlerin tavsiyesi neler? Neler tükettiniz? 🤷🏼♀️