Gnl123 ben devlette oldum ameliyathaneye gitmedej takmalari lazimmis ondan taktilar ozelde uyusmayi bekliyorlarmis.
anestezi ignesini sedyede otururken yapıyorlar ama hic acisi yok ben burdakilere guvenerek girdim hic kasmadim rahat biraktim ilk seferde tuttu sadece bacaklar uyusurken kotu hissediyorsun korkudan tansiyonun dusuyo miden bulaniyor onda da hemen ilac veriyorlar oksijen veriyorlar geciyor 1 dk falan kotu hissediyorsun kendini sonrasi zaten cok rahat. ki ben cekistirmeleri bile duymadim hissetmedim hic 🙈