Merhaba arkadaşlar 7 haftalık gebeyim. 2. Çocuğum ilkim erkek 11 yaşında. Sağlıklı olsun ama içimden koz geçiyor. İlk gebeliğimde tatlıyı çok yemiştim böyle nerde tatlı ona koşardım bu gebeliğim tamamen tuzlu ekşi turşu ekşi jelibon onlara sardım. Sizlerde nasıl belirtiler oldu paylaşabilir misiniz?