Kızlar meraba sonunda doğurdum 40+2 de hastaneye 7 cm açıklıkla aksam 20:10 gibi geldim suni sanci verildi neyse dogumum gece 00:10 da gerceklesti asil hersey bundan sonra basladi bebek dogdu bebegin esi cikmadi yapisikmis rahmime ve bunu doktorum fark etmemiş riskli gebelik sezeryan olmam gerekiyormus neyse eşi çektiler çektiler çıkmadı ebe elini soktu sonra kanama başladı şiddetli acil başka doktoru aradılar o geldi kendi doktorum izinliymis o gün gelmedi acil ameliyata alındım rahmim çıkartıldı temizlendi tamponla yerine koyuldu dikislerin atıldı vajinadan sonda takıldı tamponları cikarirken birdaha doğurdum resmen şimdi kendimi toparlayamıyorum yürüyemiyorum sütum de gelmediği için mama verdiler memeyi reddediyor siz siz olun bir doktorla yetinmeyin iyice araştırın sorun herşeyi allah bana ve bebeğime yardım etsin o şimdi yogunbakimda allah kimseyi bilmeyen doktorun bilgisiz insanın eline düşürmesin