Merhaba kızlar hamilelik ne acaip bir şey hele ki önceden bir kayıbın varsa. Çok şükür en son 8.hafta da gördüm büyümüş, her şey yolundaydı. Şimdi 8+4 olduk ama değişik hisler içindeyim bazen her şey yolunda gibi geliyor bazen aklıma olumsuz düşünceler geliyor ya kalbi durduysa ya iyi değilse diye.. Burada olup, okuyup, araştırıp, çok şey öğrenince insan biraz evham yapıyor. Siz de de böyle mi acaba? Sürekli belirtileri kontrol ediyorum çok bulantımda olmadığı için biraz panik oluyorum sanirim. Boyle olup saglikla gebeligi ilerleyen arkadaslar var degil mi?