spor Yapmadı. Ekstra yürüyüş yapmadı. Çok yemek yiyen biri değil zaten aşırı kilo almadı sadece göbeği vardı ama kola dahil içti yani öyle kısıtlama yapmadı. Bebeği de kilolu oldu haliyle bu durumda. Duş aldı sancılar başladıktan sonra… Beline masaj yaptık, mümkün mertebe ordan oraya yürüdü evin içinde , pilates topunda biraz hareket yaptırdık sancılar geldikçe.. Bence çömelmek daha etkili doğum yolunu genişletiyor yattığınız yerden sancı çekmeyin derim. Çok güzel bir doğumdu 3 veya 4. Ikınmada bebek doğdu. Bebek kilolu olduğu için biraz epizyo yaptılar ama çok değil. Sonrası gayet iyi geçti