Merhaba arkadaşlar ben 7 aylık hamileyim medipola gidiyorum ama doktorum galiba sezeryancı benim ilk gebeliğim medipola gidip doktorundan memnun kalan varmı varsa doktor tavsiye edebilirim başka hastanelerede gidebilirim normal Doğum yapmak istiyorum bu arada inşaALLAH bi sıkıntı olmaz ise cvplarınızı bekliyorum ☺☺☺