Merhabalar ,
Bizde 26+2 deyiz. Hemen hemen aynı dönemlerde doğum yapacağız. Allah’ın izniyle hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza almak nasip olur inşaAllah 🙏🏻 1 tane hastane çıkışı ve kendi oluşturduğum takım. Genel olarak kıyafetlerini 0-3 2-4 aldım bir kaç tane de 3-6 olacak şekilde aldım. Genel olarak hep sıfır kollu kısa kollu zıbın aldım . Bir kaç adet uzun tulum , bir kaç adet kısa kollu şortlu tulum şeklinde aldım. Doktoruma bu çocuk yazın sıcağında ne giyecek dediğimde çocuk doktoru söyleyecek belki bezle bile kalabilir isilik olmaması için demişti. Müslinler ve penye bir iki battaniye de yeterli olacaktır diye düşünüyorum 😌 Sağlıklı günler dilerim.