busra2512 36+1 haftalığız 🐣 evet canım 2 kere oldum doğal şeylerle atlattım çok şükür birde şiddetli öksürük vardı o daha beter hapşırmaktan valla inşallah ilerlemeden atlatırsın. Ihlamur kaynat içine taze zencefil de katıp iç. C vitamini tüket birde limon greyfurt portakal sıkıp içiyordum öyle atlattım