HicranKzn Kızlar iç karnım çok darmış bebekte şuan ters duruyor dedi doktor başka birşey demedi. Bugün bi arkadaşım iç karın darsa kesin sezeryan olursun. Normalde çok kesiğin olur dedi. Bu durumda olan var mı acaba. Tedirgin oldum 🤕
Sultan42 HicranKzn karın içi benimde çok dar ilk oğlumda 5 aylık hamileyken 9 aylık gibi duruyordu normal yaptım karın içi ile alakası Yok Rahim ağzı darlığı dese anlıycam ama 😂 karın içi ile ilgisi Yok ben normal yaptım canım
Cesurizmir HicranKzn canım bildiğim kadarıyla onun doğumla bi alakası yok. Ben 6 aylık hamileyken karnım patlayacak gibiydi. Herkes korkuyordu. 9 aylık olunca tahmin et. Normal doğum yaptım
HicranKzn Sultan42 ayy inşallah benimde ilk doğumum. Ama dediğin gibi karnım 8-9 aylık gibi dimdik duruyor önde🤣 akşam yemekten sonra patlamaya hazır bomba
Aslanannesi Benim doğumuma 20 gün kaldı ama karnımı görseniz sanki ikiz doğurcam. gören maşallah ikiz mi diyor😄 Benim kendi istediğimle sezeryan olcam.