Hazalperi Merhaba arkadaşlar 8 haftalık hamileyim geçen hafta kahverengi kanamalarım ve sancım oldu doktor iğne vurdu ve progestan başladı 1 haftadır kanamam yok Yinede tedirgin oluyorum çevremdeki çoğu kişinin ilk gebeliği hep düşük 😢
Bus_ak18 Hazalperi kanaman durduysa bi sorun yoktur die düşünüyorum canım. Umarım gebeliğin sağlıkla ilerler ve kucagına yavrunu alırsın 🤲🏻
Turkerg Benim de ilk gebeligim. Hamile olunca insanlar asiri mutlu oluyor saniyodum, tabiki yine oyle ama Hamileligin %90i endise ve kaygiymis bence 😁
Turkerg Hazalperi guzel seyler dusun surekli, doktorun soyledigi guzel seyleri. Ben oyle oyle unutuyorum kuruntularimi. Ve kuruntu yapmak da cok normal bizim gibi bir suru anne var.
Bus_ak18 Hazalperi benim yoğun akıntım var ilk zamnlar yoktu 1 haftalık hafif sarımsı ve kıvamı koyuldu. Hastaneye de gitmeye korkuyorum. Bol su içmeye çalısıyorum rabbim korusun 😏
Bus_ak18 Hazalperi 6. Haftada gittiğimde idrar yolunda enfeksiyon çıktı tek kullanımlık toz verdi kullandım bi şikayetimde yoktu ama gebelikde sürekli oluyomus. Günlük iç.çamsıırmı değiştiriyorum yinede oluyor. Rabbim cümlemizi korusun🤲🏻
30ekim19 Hazalperi benim 12 ye kadar kahverengi kanamam oldu şimdi 21 haftalığız progestan kullandım geçti sende kullan ve kendini yorma kırmızıya dönüşmedikçe bi sıkıntı olmaz inş doktorum böyle demişti
AliSilan Hazalperi hayr bende öyle düşünüyordum çok şkür 14 haftalığım Şuan ve ben 3 ay girene kadar öyleydim Allah eğer nasip ettiyse inan hiç birşey olmuyor. Dua et bol bol ayaklarını uzat iş yapma stres yapma ilaçlarını duzenli kullan vitamin eksikliğin varsa asla ama asla ihmal etme bu ara ve belin karnın ağıemadğı sürece korkma kasık ağrır çok şiddetli değil tabi ama ben ve karn ağrısı iyi değil. Unutma bebeğin sağlıklıysa tutunur değilse zaten sağlıklı değil tutunmaz. Sağlıklı gebelik diliyorum