Seymaucan Melisa9611 ben de kan pıhtılaşması için iğne kullanıyorum da normal Doğum istiyorum acaba yapan var mı?
Melisa9611 Seymaucan bende kullanıyorum canım doktor engel değil ne normal doğuma ne de sezeryana dedi
Kevser444 Damlamina benim de tüp bebek olduguniçin sezeryan diyorlar ama tam tarıh vermedi ben de ısrarla normal istiyorum
mhtp2802 Arzuarzu ayyy valla bilemedim hamilelik diye bi program var orda şuan 30+1 görünüyorum doğumumda 22 Mayıs gözüküyor