Serap_79 Dayanamiyorum artik. Kizlar normal dogum yapcam. 38 haftalik hamileyim. Artik dogum yapmak istiyorum. Ne yapmaliyim ???
yagmur2019 Serap_79 valla yapacak bişey yok bebiş ne zaman isterse o zaman gelecek☺️Biz de 38+4 üz dün kontrolde sancı falan çıkmadı keyfi yerinde dedi doktor bugün nişanımız geldi aniden☺️Oturdum bekliyorum sancım falan da yok dua edin kızlar🤲☺️
Sumeyye_g Serap_79 39 olcam bende yürüyüş evde spor çalarım dersin bugünde okadar temizlik yaptım perdeleri astım tek başıma ama gelesi YÖK yaramazın öyle bi zamana denk geldik ki insan korkuyor valla gidip doktoruma sezeryan al beni eve gönder hemen. Diyesim geliyor
Serap_79 yagmur2019 allah yardimcin olsun cnm bebisin kiz mi erkek mi. Su nişan benimde geleydi yaaa oyyy beklemekten yoruldum.😂
Nurak 38+1 iz bizde de hiçbir belirti yok tembel çıktı benim kız nefes almakta güçlük çekiyorum artık iki yastıkla uyuyorum 😕
FadimeNmdr 38+4 biZdede gelen giden yok dr bebek yukarda kanala inmemiş bile dedi sancıda çıkmadı nst de ne yapıcam bilmıyorum vakit işlıyor biyandanda 😬 hayırlısıyla sağlıkla gelsinler inşallah ne dıyelim