Merhaba canım ben şuan 26 haftalik gebeyim… Benimde sağ taraf belimden kasığıma kadar ağrı yapıyor oturup kalkarken canım acıyor 17 haftada falan başladı doktorum bebeğin kesesinin rahme yakın olduğunu ama bir sakınca teşkil etmeyeceğini bu nedenden dolayı kasik ağrımin olduğunu söyledi sağ tarafa daha yakınmış ondan dolayı….. Tabi seninde bu nedenden dolayı mıdır bilemiuorum 🤗