Nursel45 12 haftalık hamileyim doktor bugün %80 kız dedi ben çok şaşırdım hiç ummadım cinsiyeti öğreneceğimi şaşkınım ♥️
AtaMommy Nursel45 çok kaptırma kendini o haftalarda kızların değişme oranı çok yüksek pipi daha küçük olduğu için bana da 13 de kız dediler 18 de erkek olduğu ortaya çıktı
miniginannesi1 Nursel45 bana 12 ve 14te kız dedi 17. haftamızdayız bugün gittik kesin kız dedi canım hiç belli olmuyor yani 🥰
Angell9453 Nursel45 bana 12 haftalıkken erkek dedi doktorum suan 20 haftamdayım hala erkek yanı genelde doktorun dedıgı cıkıyor değişmiyor 🙏🤗
SelinAli miniginannesi1 benimde önceki gittiğimizde bebek yüzüstü pozisyonda duruyordu 14+4 te gittik yine aynı şekilde duruyor doktorumuz çok uğraştı ama dönmedi kız olabilir dedi öğrenemedik bir türlü
Nursel45 SelinAli benim de bacak arasında kordon vardı doktorum baya uğraştı kordonu bacak arasından çıksın diye sonunda gördü ve kız dedi yine de bakalım hayırlısı 😍
miniginannesi1 SelinAli kızlar geç gösteriyor diyorlar ya belki ona dayanarak kız demiş olabilir ya da kemik yapısına göre