Sibeltugan canım 3 lü tarama işte öncesinde 2li tarama testi var kan veriyorsun… 2 hafta sonra çıktı benşm test sonuçları 17 21 hafta arasıydı sanırım… Down sendromu riski yok dediler 2li de buraya da sormuştum arkadaşlar güzel yönlendirmişlerdi.. Burdan hemşire hamişlere sesleniyorum 🙈 yine Bi yorum yapın arkadaşlar çok merak ettim. Zaten uzun süre bekletiyorlar