Bugün bi arkadasım kendi arkadasının doğum günü almak için devlet hastanesine gittiklerini hastanenin heryer karantina bebeğe bişey olursa küveze alamayız diyerek doğuma alamayacaklarını söylemişler. Onlar da özel hastanede doğum yapmak zorunda kalmışlar. Konuyla ilgili bilgisi olanlar var mıdır acaba