Hanımlar sizde de öyle oluyor mu bilmiyorum ama yemek yiyesim gelmiyor hiç düzgün beslenemiyorum hele de yumurta kesinlikle yiyemiyorum genel olarak zaten ihtaşsız biriydim ama şimdi bebeğim için iyi beslenmek istiyorum tavsiyeleriniz nelerdir 9 haftaşık hamileyim