Azda olsa hareketini hissediyorsan endişe etme, bazen arkaya dönüyor, bazen yeri daralıyor. Ben öyle durumlarda elimi karnıma koyup dua okuyordum hep rahatlıyordum. Ama yinele çok şüphe içindeysen doktora ya da yarın sağlık ocağına git bebişin kalbini dinle rahatla