Safiye12 2 haftada bi ölcuyor belli bir degerin ustune.cikmadigi surece sorun yok.bemim.degerler yuksek oldugu icin takip sıkı. Sende oyle olacak diye bisey yok dedigim gibi normalde benim haftama da kalmadan gecmis cogu annenin .o kadar sık ki bazi doktorlar söylemiyorlarmis bile . Cok yuksek olasilikla gececeginden bunu dusunup hayati kendine zindan etme.. ben ettim ondan diorm.. dogduktan sonra da gecen cokmus . Allah buyuk sikinti vermesin dermani olsun ins .. 10 mm nin ustune cikmadikca zaten dogduktan sonra cok bi takibede gerek kalmior. Benim 11 mm 13 mm ye kadar cikti bu yuzden takip sık oluyor. Sende bu olacak diye bisey yok. Kucuk yuzde ihtimallere takilip kalmamamiz gerek zaten hamile insanin morale ihtiyaci oluyor .. emin ol 3 5 haftaya normale iner 👍