Syma95 Kızlar 34+1 haftaya kontrolum var devlet Hastanesi’ne gidiyorum . Haftaya gitsem mi gitmesem mı çok kararsız kaldım . Koronodan dolayı. O aleti felan herkesin karnına sürüyorlar nstde ki aletleri herkese bağlıyorlar . Napicam bilemedim yaa
Tstnptt Syma95 valla canm mecbur gidicez ellerini kolonyala Bi yerlere de dokunmamaya çalış gelince de duş al kıyafetleri yıka Allahın izniyle bişey olmaz inşallah
mlsmrtgll Syma95 valla mecbur gideceğim ilaçlarım bitti doktor gel kontrole o an duruma göre bakarız demişti . Döner dönmez direk duşa 🤷🏻♀️
UraSsmom Syma95 Devlet daha kalabalık oluyo çok dikkatli olman lazım cnm. Bende doktoruma ilaç yazdırcam kontroldeyim zaten yazsanız diye mesaj atıyorum buraya gelme aile hekimine yazdır diyo. Özel hastaneye gitsem 3 kişi görücem aile hekimime gitsem 50 kişi görücem deli oldum bende napcam bilmiyorum.
Usluglhn Syma95 40 haftaligim mecbur gideceğim. Ve bu olay yuzunden dogumu başlatmasını isticem umarim caydirmaz doktorum
mlsmrtgll UraSsmom zaten sırf bu tavırları yüzünden sağlık ocakları aynı devlet hastanesi gibi olmuş 😏 Herkesi sağlık ocağına yönlendiriyorlar
Deletedmom138 Syma95 devlete gitmem maleseff şuan. Ama özele gidersen kalabalık değil o kadar sorun olmaz sanki