Meteeee12 10 haftalık hamileyim ve başlardan beri geçmeyen bel ağrım var benim gibi bel ağrısı yaşayan var mı sizce neden oluyor bu bel ağrısı 2. Gebeliğim kızımda böyle bir şikayetim yoktu yatınca bile rahatsız oluyorum agrısından
Seymabebgm Meteeee12 bende son 2 ayimdaym bel agrisi yeni yeni var erkek bebek ama kiz hamileligi olanlarda da oluyor diyorlar bencr bu sikayetlerle cinsiyet cok belli olmuyor
Mervedicle Meteeee12 cinsiyet hurafelerine bakma canım sen doktoruna gidince magnezyum yazdırmasını söyle :)
Seymaaaaaaaa o zmn gozun aydin erkek bebek olacak. erkek bebek inanilmaz bel ve bas agrusi yapar. been acillik olmustumm
Meteeee12 Seymaaaaaaaa Orasını bilmiyorum canım ama kızımda böyle bir sıkıntı yaşamadım erkek olunca mı oluyormuş kızımda mide bulantısı ve kusmam şiddetliydi şimdi o konuda çok rahatım hiç olmuyor nerdeyse bulantım ama belden şikayetçiyim geceleri bile yatırmıyor inşallah 9 ay sürmez
Gzd0627 Erkek kizla bi alakasi yok bence kizim olacak 24 .haftaya giricem ama en bastan beri hem bel agrisi var hemde gogus altinda agri oluyor sirtimin ağrısından uykudan uyaniyorum
Meteeee12 Meteeee12 Ay ben de bende sanki ayakta uyuyorum gibi sırt üstü yatınca dahada ağarıyor yan yatıyorum ben de