Gul21 Diyarbakirda memorial diclekentte giden gebeler şöyle bisey duydum. Bu şubede çalışanlara zam.yapilmadigi icin pek çok hemşire istifa etmiş. Dicle memorial da durum daha iyiymiş siz duydunuz mu böyle bisey
Gul21 Selimem ya burhan hocayla ilgili bi bilginiz var mı acaba doğumuma çok az kaldı iyi hemşireler istifa etmiş fln denilince diğer memorial a mi geçsem diye düşündüm
Selimem Yarın sorarım canım bu saatte soramam yazarım ama bir kat komple istifa etmiş yeni gelmiş hemşireler çok yakınım orada çalışıyor 7 senedir
Selimem Selimem o yakınım orada iki doğum yaptı normal bilgi vereyim ve orada çalışıyor için rahat olsun