ezoterik benim açılmam bir parmakmış, bugünki alttan muayeneden sonra da nişan gibi bir şey geldi, ntsde az da olsa sancı çıkıyor, doktor istersen suniyle deneyelim %50den fazla görüyorum normal doğum şansını dedi, beni de bebeşin kilosu endişelendiriyor