mom101 canım benim kötü bişey değil niye korkuyorsun Allahın izniyle birşey olmaz senin daha yeni gebeliğin batma olur adet gibi sancın olur bınlar çok normal sen bol bol dua et için rahat etsin diye diyorum ki ben 21+4 haftalık gebeyim bende bile oluyor korkmana gerek yok ama cok rahatsızsan doktoruna görün kuzum