Ebrarsahn bende 12 ve 13 te kıza benziyor dedi 16 ve 17 de kesin erkek dedi 17+5 olduk dün başka doktora gittim oda erkek dedi kızım olacak diye heyecan yapmıştım pembiş bişeyler almıştım sonra oğluşumun olacağını öğrendik hepsi sağlıkla gelsin inşallah 🥰❤️🤲