kbracbc Merhaha kızlar, dün doktor muayenem vardı hiç bir sıkıntı yoktu fakat gece bel tutulması gibi ağrım oldu bu saate kadar arar ara devam etti biraz öncede küçük kahverengi gibi bir leke geldi doğum başlangıcı olabilir mi 🙄
Canan9627 kbracbc aynıymışız canım bnde yok leke gelmedi daha hafif hafif sancım oluyor adet sancısı gibi
Cherry5 kbracbc 34. Haftadan beri yoğun regl ağrısı ve sırt ağrısı yaşıyorum. Nstde sancı da çıkıyor 🤷🏻♀️
Cherry5 kbracbc valla beklemedeyiz şuan doğal yolla başlasın diye ama kilosu 3600dü en son. Muhtemelen yarın gittiğimizde bir karar alırız artık