Nurdan_flz1 Merhaba tatlı anneler 🍫 anne yanı beşiğini önerir misiniz ? Kullananlar yazarsa sevinirim 😇
Aaaasli Nurdan_flz1 canım bence onu odanın boyutuna göre yaptır hatta yerin varsa bir tık büyük yaptır 2 yaşına kadar kullanabiliyor benim eşim mobilyacı o yapıcak inşaAllah
Sumeyye_g Nurdan_flz1 chicco un anne yanı beşiğini almış annem banada sallanma özelliğine var bakalım güzel görünüyor kurdum yanıbaşıma inşallah kullanmak nasip olur güzele benziyor şimdi