Tutigreen Dün ikili tarama testinde radyoloji doktoru erkeğe benzettim dedi. Sonra kendi doktoruma muayne oldum oda kıza benzettiğini söyledi böyle bi durum yaşayan varmı 🤦🏽♀️ bir de şu bulantılar tam olarak ne zaman geçiceek 😢😢
Merve_kenan45 Tutigreen Benimde öyle oldu doktorun biri erkek biri kız dedi çok sinir bozucu bişey o durum inansın kafası Allak bullak oluyor perşembe kontrolümüz var 16 haftalık olduk inşallah netleşir 🙏😇
brnr09 Tutigreen bana da 12. Haftada kıza benziyor dedi 15. Haftada net olarak gördük ki erkek ☺️🙈 şu an 16+0 ve bulantılar geçmedi. Kusmadığım gün ekstra şükreder oldum ve hep kuru şeyler yiyorum hep aynı şeyler