Merhaba kızlar,
Dün kontrolüm vardi. Doktorum kasilmam olduğunu söyledi. 13. Haftamdayim. Ultrasonda sanki bebegi sıkıştıran bi yapı vardi resimde. Doktorum sorun olmayacağını, artarsa progestan içmemi önerdi. Ben de aldım iciyorum şimdi. D vitamini ve balik yağım da var. Onlari da kullaniyorum. Boyle bi durum yasayan var mi? Bebek rahatsiz olur mu. Yatay yacagina dik bir sekilde duruyordu kesede. Kasilma onu sıkıştırıyor sanirim.