Kızlar bugun ankara sehir hastanesine gittim detaylı ultrason ıcın cok cok memnun kaldım.. Ultrason bakan doktor cok ıydı bana da ekranı cevırıp gosterdi ve resimde verdi..ayrıca oyle 5 10 dk da bakmadı yarım saat inceledi.. Cok cok memnun kaldım.dogumuda Allah uzun verirse normal dusundugm ıcın orayı dusunuyorum.. İlk kez gittim ve cok memnun kaldım. Inanınki ozelden fark yok hatta cok cok iyi ✌️✌️👍👍👍