Snszasla Kbr_71 öyle tabiki 🤗 herşey de vardır bi hayır rabbim kucağımıza almayı nasıp etsin inşallah 🤲🏻🌸
Semipermeable Snszasla benimki de agriyordu biliyorum elinde değil ama bozma moralini. Bol bol dua et, her şey allahtan.
Snszasla Semipermeable öyle tabi biliyorum ama işte insan yinede herşey yolunda gitsin istiyor inşallah hayırlısı olur ve güzel gider bu sefer düşmez de tutunur 🤲🏻😒🤗😞
AliSilan Hiç korkma benim kanamalı gebeliğim vardı yeni günlerce hastanelerde yattım progestan kullan iğne kullan dinlen bol bol kan takibini de düzenli yaptır herşey inan Allahtan onun için hamd ederek dua et ona rabbim sağlıkla sana bağışlasın.
Snszasla AliSilan Allah razı olsun teşekkür ederim inşallah rabbim bana bağışlar heveslenip mutlu oluyoruz var diye sonra olumsuz olunca ya giderse diye hevesimiz yarım kalıyor ama inşallah bu sefer yarım kalmaz rabbim yüzümüze Güler progestan 100 mg verdi doktorum sabah akşam iç diye cuma günü tekrar kan vereceğim inşallah yükseltmiştir diye umut ediyorum 😒🤗🥰🤲🏻
Sumeyye_g Snszasla bende ilki düşük yaptım ikincide yine kanamam vardı 1 ay kanamam devam etti bileğin adet kanaması gibi bazen azalır leke gelirdi bazen kahverengi bazen kırmızı şakın kendini yorma iyi bir doktora git bak sürekli yat ben progestan ve proluton depot iğne kullandım sürekli yattım işe gitmedim şükürler olsun tutundu yavrum 39 hafta olduk sabır canım kendini üzme kanama leke çoğu gebenin başına geliyor
Snszasla Sumeyye_g cok sevindim sizin bebeğinizin tutunmasına saglıkla doğsun inşallah canı gönülden diliyorum 🥰 progestan 100 mg sabah akşam verdi doktorum onu kullanıyorum şimdi inşallah birsey olmaz insan üzülüyor sevinci yarım kalıyor ama inşallah tutunur sürekli yatıyorum artık yemek ve lavabo dışında cuma kan vereceğim tekrar inşallah yükselir saglıkla 🤗 eğer saglıkla ilerler ise haftaya persembe yada cuma günü keseyi görmeyi umut ediyordum inşallah o günlerde gelir 🤲🏻İnşallah
Sumeyye_g Snszasla inşallah canım yat bende tuvalet haricinde hiç kalkmadım yemek bile yatarak yedim sürekli inşallah dizinde tutunur yükselir değeriniz rabbim sağlıkla nasip etsin inşallah
Snszasla Sumeyye_g inşallah canım Allah razı olsun benim de tek duam o hayırlısı ile olsun şu an gelen bi leke yok ama inşallah sonrasında da gelmez iyili almışım ilacı erken davranıp en azından tedbirli davrandım diye seviniyorum rabbim hayırlı bi şekilde nasip etsin
Sumeyye_g Snszasla tabikide her türlü tedbir almak şart bende ilk düşüğümde leke oldu sonradan hiç bi şey olmadı 2 gün sonra kan geldi bazıları yerleşme kanaması falan diyor ama herşekilde önlem Alman şart ikincisinde olunca hemen iyi bi doktor bulup koşa koşa gittik ne derse dinledim allahım herkese sağlıkla nasip etsin 🙏🏻🙏🏻
Snszasla Sumeyye_g ilk gebeliğim de daha farklı olmustu yerleşme diye gitmemiştim kanamaya dönüp düşmüştü cahillik hiç sorun olmadan ilerler sanıyoruz ama bunda ufacık birsey olsa hemen detaycı davranıyorum tekrar aynısını yaşamamak için o yüzden gerçekten çok haklısın tedbir almak en önemlisi