BeyzaKayaa canm bugun dr mla konustum benmde 2 hafta sonra dogumum ve sezeryan olucam. Dediki dr yatis katina baba ve yaninda kim kalacaksa onu alicaz once. Yaninda kim kalacaksa onu dezenfekte edip yatacagin odaya sokucaz dogum oncesi ve sonrasinda o odadan cikmayacak hic. Ertesi gune kadar. Bebegi sadece babaya gostericez 10-15 dk. Sonra babada inecek asagiya. Eve ciktiktan sonra eve kimseyi kabul etmiceksnz disari islerini tek bir kisi halledicek bu sekilde bebegi koruyacaksin hastanedeki onlemimiz bu evdeki onlemlerini sen alicaksn dedi