Ay benimde öyle oğlum yarın 40 hafta olucaz tam 23 üne sezeryan günü aldık sancım yok nişanım yok suyum gelmedi suyum falan iyi herşey iyi sancı 20 çıkıyo bebegin başı aşagıya yerleşmedigini söyledi doktor bende normal istiyorum ama sanırım 23 üne kadar gelmezse sezeryan olucam ne yapmak lazım başının yerleşmedi için acaba