Arkadaslar merhaba bir sey sormak istiyorum ben 26 haftalik hamileyim bugune kadar ozelde kontrol oluyordum bir turlu dikkatli bir doktora denk gelemedigim icin son kontrolumu devlet hastanesinde oldum cokta memnun kaldim yalniz suyum biraz fazla bebegimde onde gittigi icn sekere bakilmasi gerekiyordu gittigim doktor seker yuklemesi yapmadan once aclik tokluk sekerime bakti ve sekerim sinira yakin cikti bunun uzerine uc gun parmaktan tekrar ölctur dedi bakalim dedi saglik ocagini aradim orada ölcturebilirmiyim diye bizde onun icn yeterli birsey yok dedi adini bile duyamadim kandan bakilmasi gerekr onun icnde buraya gelemezsn simdi aletini al dedi oyle beni sallantida birakti suan zaten soguk alginligim var hastaym bu durumlardan dolayi disarida cikamadim hala ölcturemedim bu durum basina gelen varmi hemen bir tehlike arz edermi tatli flnda azda olsa yiyorum cunku endiseliyim bilgisi olan varsa nelere dikkat etmeliym ölctrp bir sonuc alana kadar yardimci olursanz sevinirim.Tesekkurler