Kızlar 5+2 deyim, 10 gün önce gittiğimde çok küçük olduğu için kese görünmemişti ama beta değerlerim çok iyiydi ve gayet sağlıklı rahmin ve kist falan yok demişti, bugün kontrole gittiğim de kese göründü gayet iyi dedi doktorumuz, yanlız sonradan oluşmuş 30 milim boyutunda sol tarafta kist oluşmuş ama çok önemsiz hiç endişelenmenize gerek yok dedi, sizde benim gibi böyle birşey yaşadınız mı merak ettim, nasıl bir yol izlediniz?