Hosgeldinbebek Arkadaşlar merhaba, son adet tarihine göre 7+3 günlük gebeyim, ancak ultrasonda 6 haftalık gözüküyor ve bebek yok. Rahmin ters oldugu için de gözükmeyebilir boş gebelik ihtimali de var dendi. Basına gelen var mı
Elifaydogan06 Hosgeldinbebek bende 7+3 üm ama 5+5 kese vardı bebek yoktu 9 haftama kadar beklemek istiyorum çünkü çok erken boş demek için
Tuqceee33 Boş gebelik geçirdim bende kesem büyüyordu ama içinde bebek yoktu. Ama daha 6/7 haftalıkmışsın doktor değiştir ve bekle hemen kürtaj olma 8 haftayı geçsin canm inşallah sağlıklı gebeliktir❤️
Hosgeldinbebek Tuqceee33 inşallah, bir de kilo ve rahmin ters olması da etkili. Sizde neye göre karar verildi vajinal mı bakıldı
Elifaydogan06 Hosgeldinbebek hayır 50 kiloyum doktor rahim ters vs demedi hatta herşey gayet yolunda dedi 5+5 ama ultrasyon kağıdında bebek görünmedi 7+3 üm 8.9 haftalarda gitmeyi düşünüyorum
Hosgeldinbebek Elifaydogan06 ben de öyle düşünüyorum geç döllenmedir inşallah sağlıkla kucagımıza alırız😁
Elifaydogan06 Hosgeldinbebek inşallah canım ama ben 5 haftalıktan sonra hiç gitmedim daha 9 haftama kadar bekliceö o yüzden