Gencanne01 Ayse13 eğer kızım olsaydı kesin Ayşenur olacaktı . Ama oğlum olacakmış , ınsallah başka bebegım olursa oda kız olursa Akşin yada Gülçehre koymak ıstıyorum 😊
Svcnn Ayse13 8 ay boyunca karar veremedgmz kizimn ismine enson🤗Derin🤗 ismini koymaya karar verdk simdi 12 gunluk oldu kzim
Ayse13 Sevda1990 bizede 12+2 de kız dediler alıştırdım şimdiden kendimi erkeğe dönmez diyorlar bakalım hayırlısı 😇☺
Sevda1990 Ayse13 benimkide kizdi öyle dediler ama simdi 18 hafta erkek diyorlar ben hep kiz seyleri aldim galba kiz erkek giydiricem artik😃
Ozlem1 Ayse13 banada 12 haftalıkken erkek demişlerdi 14te kız dediler cnm çok alıştırma kendini bizde bayağı hayal kırıklığı oldu