Herkesee merhaba , biliyorum cok yersiz olacak belki ama ben vajinismus hastasiydim . 5 yillik evlligimin 4 yili boyle gecti 😣 tedavi sonucu duzeldik ve 1 yil sonra gebe kaldim su am 5 aylik hamileyim ogluma🤰
Fakat dogum korkusu ve alttan muayene korkularim gecmiyor bununla nasil bas edicem benjm gibi olan var mi 🤔😏